Thursday, April 7, 2011

Lover


Cukup sempurna di mata I :D
I love you more than you could ever imagine my dear lover.
Kalau ada jodoh tak kemana kan Hunny ?
Loves,

Alhamdulillah.

Disebabkan satu hari tak tidur semalam. Akhirnya siap jugak report. Semua assignment, final project da hantar. AMIN. Semua berjalan dengan lancar evendo banyak yang macam :/ hehe. Faham faham je la kalau kerja group. Ada je yang SP.  "Sleeping partner" la katakan. Hmmm, biasa la tu. Itu sudah menjadi adat dalam setiap perkara yang kita lakukan.

Sekarang kena focus on Final pulak. Final next week, start monday until friday. Esok kena pegi college amik slip exam. Insyallah I boleh buat. Kena yakin dengan diri sendiri kan :D

Things with Hakim went well also. I'm loving my each day with him. Now I realize I kena down to earth. I kena sedar siapa diri I yang sebenarnya. Thank you Hunny sebab sedarkan I.
Tak kira apa yang orang nak cakap, cakap la. Tak kisah pun :) Mulut orang mana kita boleh tutupkan. Biar tuhan yang balas. Insyallah, tuhan tu maha Adil. :D
I love you hunny, hidup I da cukup sempurna dengan adanya you :*

Allah itu sentiasa ada dengan kita. 
Loves,

I'm sorry

I know I should try harder. I know I'm not strong like you. I'm nothing like you. I'm not strong enough like you. It shows how disappointed you are at me. I am sorry for what I have done.
Loves,