Friday, February 25, 2011

Missing my BOY.

Hello :)
I miss my boy. Dia sangat sangat busy dari minggu lepas sampai minggu depan :/
SEDIH. Aish, rindunya. Ada sweater je buat hilang rindu. Rindu hugs, kiss, stories. :|
I miss Muhammad Nur Hakim. Bila nak keluar ni ? Bila la nak stop busy ni ? Hmmm. Nak buat macam mana ? College kan, event, studies, classes, assignment, tutorial, money, project semua nak ganggu. Tak boleh tengok orang senang eh ? Hehe, haish. RINDU sangat sangat. Grrrr. 
Loves,

GAY sejati -.-'






Bapak euw. Hahah. Taksub dengan BF I memang la jadi macam ni kan. Ni la jadinya bila duduk hostel kan. Boys will always be boys :)
Loves,

Proposal -.-

Kay, I'm not gonna whine cause after all apa yang sir cakap memang betul. Tak boleh buat kerja remeh temeh and stuff right.
So after proposal Project Management di reject 5 kali akhirnya Sir Morgan sign and approved everything. A BIG yeahhh kan. Event kiteorang this Sunday, omg. Sumpah takut. 
Ya Allah, jauhkan la sebarang halangan, lindungi la kami ya Allah. Amin.

Ramai budak budak yang join event I.
Dalam 48 orang, maybe more. Quite big event. Wahh, confirm letih. Dah kata hiking, sure sure la letih like shit. :|

Loves,

Anniversary :)

The bestest anny's ever :)
Oh boy I miss you like hell. Can't wait for sunday ! OMG.
Actually this one whole February, 
I never got a chanced to talk like really talked to you. Even we go to the same college, even we talk on the phone everyday, even we seen each other but we rarely talked to each other. We're getting far apart last weeks. You are literally out of mood. You marah I like it's a rutin harian. Even if I'm mad and hurt with your words, tapi tak pe la. I'll take it. I tau you bukan diri you minggu lepas. I'll take you as who you are hunnyb.
Anyway. Thanks for today. Oh god, at last I got my boy back.

Happy second ANNY'S hunnybee. I love you Muhammad Nur Hakim Ismail :) 
Loves,